Tuesday 28 January 2014

Bila?


assalamualaikum.
moge readers yang tengah bace entry aku ni sihat semua.
aamiiin.. :)
entry kali ni di'update dalam kegelapan.
Cehh. Haha.
baru rase ada feel sikit update entry kann.
sambil earphone terpasang lagu Bahgiaku Deritamu.
macam pelik ?!
saje nak tukar tajuk lagu.. sebab takde masa la nak derita sebab engko bahgia.
engko hidup engko. aku hidup aku.
jelas sape dimaksudkan di sini. :D
abaikan.. Haha


oke. lama dah taip taip entry ni..
tapi delete balik je memanjang..
macam tu lah bila dah konfius yang takde ubat bius.
nak start, tapi tak reti.
tu la.. ni la..
lastly nampak kan dah macam berbelit ayat aku ni.
err. seyes lame dah maen tarik tali nak update entry cenggini.
Hahaha. giler dah mu ain.. sudoh!
engko boleh bayang tak bila menaip bibir tak henti sengeh sengeh. ?
i dunt know since bila cenggini.
susah nak cakap bila dah suka someone.
actually lame dah take time nak suka someone else after many years.
bila someone betol2 jatuh depan mata, lahai..
taknampak dah Hang Tuah ke.. Superman ke. taknampak!
kekadang takmampu nak bagitau orang pun cemane feeling tu sebenarnya.
dia adalah dia.
dulu takde pun tangkap cinta time mula mula nampak dia.
sumpah takde. just i like that face.
ade dua tragedi yang buat aku tahu kewujudan dia.
tapi aku anggap macam biase.
masa tu la.
Then, after three years. jumpa balik muka tu.
Hmm. taktau nak describe cemane feeling tu.
kekadang pikir, tanda apa yang Allah nak tunjuk.
tapi pikir lagi. takkan la. Mustahil.


after three years, ade sorang lelaki ni lalu depan mata aku.
dia senyum.
aku balas senyum tu. Tanda hormat bila orang senyum kat kita.
tapi aku ase weird giler mase tu.
macam pernah aku tengok senyuman tu.
tapi aku lupa kat mane.
then, bila kawan aku terkeluar nama dia.. Haihh..
baru ingat balik. Haha
macamane aku boleh lupa?
patotla aku rase macam pernah tengok senyuman tu :)
senyum kat muka tu la aku tengok masa eksiden dulu.
dah. sampai situ je. 
contoh la bila dia tu memang Allah nak bagi dia kat aku. baru aku bukak story ni balik ye.
Haha.
Dari macamane "eksiden" dulu sampai after three years ni.
InshaAllah :D


hanya doakan mudahan partner eksiden dulu tu la jadi jodoh aku.
cepat doa sekarang!
Hee.. Sah dah kan sampai tahap mane sekarang?
kalo kita doa kawan kita dapat jodoh dengan orang dia suka,
inshaAllah kita pun dapat benda yang same.
Cehh. Laju je teros doa. Haha. :D


oke. 
sampai sini je entry entah ape2 ni.
yang penting. doa dipertemukan dan dipermudahkan :D
dah la ain oi..
oke. Bai!
assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment