Friday 4 January 2013

cinta tiada hujungnye..

kreeep...kreep...
assalamualaikum awak2 ^^
hujung minggu ni watpe la yang best ah ?
hehe. 
blogwalking laa ~

just duduk depan lappy je..
hee.. hee..
okey3 ^^
jangan buang masa noh !
kita teros ke agenda hari ni .
lengkapkan entry " cinta tiada hujungnyee.. "
wah3 ! teros semangat kalo ada word ni ^^

cinta + sahabat = ??
pertemuan cinta aku ni bermula di sekolah wataniah :)))


sekolah kampung ni mampu mencoret berbiliion kenangan untuk aku ^^
sekali lagi aku datang melawat sekolah ni.
sekolah yang mampu buat aku tersenyum 0~o
tersenyum bila poblem melanda .

pagi itu...


bff aku stay rumah aku untuk 2 hari.
walaupun hujan xhenti2. tapi dia tetap datang besut ^^
Allah Maha Mendengar apa yang aku minta ~
alhamdulillah !









5rusyd at new place ^^
but still same name !

  

 kitorang dah tak sabar nak tengok kelas lama kitorang    ^^


singgah sini kejap nak snap2 .
satu kemajuan teknologi di sekolah kami ^^


naik tangga nak ke kelas. 


 naik lagi.....  =="


bilik guru math & sains dah bertukar...
menjadi kelas kemahiran al-quran ^^


kelas 5rusyd sentiasa di hati :)))


walaupun kelas dah tak secantik dulu..
tapi kelas ini masih di hati aku dan kawan2 aku 5rusyd ^^


kirah tunjuk hasil seni dia kat dinding 5rusyd ^^


     

0_0 "

     
    
tangga ni la aku naik pagi2 nak masuk kelas ^^
masa naik tu mesti dah nak dekat pukul 7.15 pagi !
orang nak tutup asrama, baru nak pergi sekolah .
masalah2...

     
tandas yang tak berapa cantik ni pun bagi aku kenangan ^^
waktu malas masuk kelas bahasa arab ,
ni lah tempat favorite aku melencong ~~
and dalam tandas ni jugak la..
aku pernah cakap : tak sabar nak keluar dari sekolah ni.... ==;
menyesal asenye cakap cenggitu .

laluan bergajah baru ^^
no memory here !
heee...


haaa.... ni lah surau sekolah aku .
tempat aku malas sangat nak pergi ^^
sebab kena semayang jemaah .
masa tu la. 
haha ^^

  


tempat letak kasut kirah ni.. haha ^^



tempat lepak and gosip aku dengan kawan3 aku dulu .
masuk and teros duduk...
malas nak cari port jauh2..
haha ^^


luar surau ni la tempat tido lepas habis kelas ^^
ada yang meniarap... ada yang menyenggeng...
ada yang terlentang ^^


tempat wuduk perempuan .
tertutup dan terbuka.
kalo lepas kelas mesti ada je yang ase nak mandi kat sini.
air sejuk wehhh.... 

          
asrama aku dulu dari pandangan belakang ^^ 
and laluan tu untuk ke surau .
and hujung laluan tu ade pintu puaka ..
hahaha..
mesti ada je yang menjaga tiap2 waktu solat .
habis waktu teros tutup .
especially subuh la ^^
last2 semayang dalam dorm je..
atau nama panggilannye.. surau 3 tingkat ^^


dorm aku dulu. 
dorm k ^^


okey!
kitorang nak balik dah !
nak pergi jerteh .
tata wataniah.................................................. ^^


suasana kat jerteh pulop... 
^^
ada miming , iman , asiah , rosya , nina ^^



  

setiap kali cuti .
kitorang mesti jumpe..
walaupun belajar sampai ceruk mane pun...
Allah bagi kitorang peluang untuk berjumpa lagi ^^
alhamdulillah syukur ...

okey.
aku dah kena chow.
asar tak solat lagi .
buat yang sudi jenguk2 blog aku ni,
terima qaseh !
hehe. 
buat yang tak sempat ditulis lagi .
jangan risau, inshaallah .
ada masa, aku tulis satu entry untuk mu.
jangan risau .
aku sayang semua kawan aku .

daaa.....
assalamualaikum !


              

No comments:

Post a Comment